FANDOM

Pajęczarz

Pajęczarz ucieka przed mutantem Khybera

FabułaEdytuj

Młody Ben walczy z Malvare Czterorękim jednak sobie słabo radzi póżniej zmienia się w Feedbacka a on perfekcyjnie pokonuje Malvarego. A w świecie 16 letniego Bena to on musi się roztać z Gwen i Kevinem bo oni jadą na studia, teraz Ben musi działać zupełnie sam. Ben kiedy idzie się przejść do lasu to widzi rozwalony budynek Ben się zastanawia co się mogło stać gdyż nagle wyskakuje zwierzak Khybera Ben chce go pokonać Gigantozaurem niestety staje się Pajęczarzem który słabo sobie radzi. Wreszcie zwierzaka przywołóje Khyber a Ben nie wie co się dzieje gdyż nagle wychodzi Pakmar który mówi Benowi że sklepy obrabowują żli złoczyńcy a jeśli sprzedawcy odmówią zapłaty to je niszczą i kolejny sklep który mają obrabować to sklep Pana Baumana Ben postanawia to sprawdzić. Postanawia pójść do dziadka Maxa. A on proponuje Benowi żeby coś zjadł ale na obiad była jeszcze żywa ośmiornica i Ben odmówił póżniej opowiada Dziadkowi Maxowi swoją przygode i mówi żeby się oni tam zajrzeli ale Dziadek Max mówi że nie może i Ben biegnie i mówi że działa i niepotrzebuje nikogo do pomocy. Wreszcie dociera do sklepu Pana Baumana gdzie chce znim porozmawiać ale Pan Bauman niechce rozmawiać i Ben chce się zmienić lecz Baumaman temu zabrania. Jednak w końcu się zmienia w Kulopłota i robi tam pożądną rozrube. Póżniej przybywają wreszcie żli kosmici i zaczyna się walka a przy końcu odcinka Ben poznaje Rooka nowego partnera.

Najważniejsze wydarzeniaEdytuj

1. Kevin wspólnie z Gwen jadą na studia.

2. Rook debiutuje i staje się nowym partnerem Bena.

3. Feedback i Blox debiutują.

4. Zombozo debiutuje w Ben10 omniverse.

5. Kosmici Czteroręki, Pajęczarz, Kulopłot i Polarny debiutują w omniverse.

6. Khyber i jego zwierzak debiutują w omniverse.

PostacieEdytuj

Ben Tennyson

Gwen Tennyson

Kevin Levin

Rook Blonko

Blukic

Driba

Max Tennyson

Specjalista Peteliday

Pakmar

Pan Bauman

Solidna Plugg

WrogowieEdytuj

Malvare

Khyber

Khybera Zwierzęta

Liam

Wodny Kask

Fistina

Zombozo

Kosmici używaniEdytuj

Przez Bena 16 letniegoEdytuj

Polarny

Pajęczarz

Kulopłot

Blox

Przez Bena 11 letniegoEdytuj

Czteroręki

Feedback

Zwierzęta KhyberaEdytuj

Cradbozer

GaleriaEdytuj