FANDOM

Starzy znajomi to trzeci odcinek serii Ben 10: Omniverse.

Starzy znajomi
Gravattack OV 1d
Premiera 3 października 2012
Seria Ben 10 Omniverse
Sezon 1
Numer odcinka 3
Ogólny numer odcinka 153
Scenariusz Eugene Son
Reżyseria Christopher Berkeley

FabułaEdytuj

Odcinek zaczyna się, gdy młody Ben jako Mucha wlatuje do Mr. Smoothy'ego i walczy z Megawatem. Chwilowo zostaje uwięziony, lecz strzela energią i koktajl leci na Muchę, a w tym czasie Ben odmienia się. Megawhatt wylatuje, a chłopak bierze kubek i łapie złośliwca. Uwalnia się i zaczyna klonować. Ben marudzi, że nie ma żadnego elektrycznego obcego, ale przypomina mu się, że ma swojego Feedbacka. Pochłana całą energię Megawhattów i zasypiają. Przyjeżdża dziadek Max z Gwen, a pod rękoma mają koce, w które zawijają złośliwców. W tym samym czasie, 16-letni Ben wchodzi do podziemnej bazy hydraulików, gdzie czeka na niego Rook i dziadek Max. Jest on zły na chłopaka, który się spóźnia. Rook chce pokazać Tennysonowi swój wóz, który przysłania czołg, lecz gdy on odjeżdża Ben jest zdziwiony. Jego partner zmienia ciężarówkę w samolot i chłopak mówi, że Rook czasami go zaskakuje, podkreślając na "czasami".W ałcie Rook myśli, że Ben jest na niego zły i mówi, iż są legendy o słynnym Tennysonie, a jedna z nich jest obcy X. Gdy partner dowiaduje się o tym, że nie jest kosmitą stworzonym przez fanów Bena z internetu, prosi chłopaka, by zmienił się w go, lecz Ben odmawia mówiąc, że jest to uciążliwe.

CDN

Link do odcinkaEdytuj

http://www.kreskoweczki.pl/kreskowka/53592/ben-10-omniverse_3x03-starzy-znajomi/

Najważniejsze wydarzeniaEdytuj

DebiutyEdytuj

Kosmici z OmnitrixaEdytuj

 11-letni Ben

    16-letni Ben

PostacieEdytuj

WrogowieEdytuj

WspółcześniEdytuj

WcześniejsiEdytuj

KosmiciEdytuj

16-letni BenEdytuj

11-letni BenEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Retrospekcja w tym odcinku pokazuje, że 11-letni ben nie lubił pić koktajli.
  • Gatunek Mechanicznego jest wymieniony w tym odcinku.
  • Bloxx to jedyny kosmita, którego wybór był zamierzony.