FANDOM

Potęga Absolutna cz 2

Potęga Absolutna część 2

Kevin energia

Kevin parzenie energią

Ben chce zabić Kevina lecz Gwen temu zaprzecza i mówi że da się go uleczyć lecz Ben zmiania zdania. A zaś Kevin nieodpuści zdobycia many Gwen za żadne skarby i nieboi się tego że Gwen pomagają: Dargstar, Coper, Ben, Max, Statek, Harwey Hacket i Julia. Gwen próbuje powtrzymać mutanta Kevina niekrzywdzącz go zbyt mocno lecz to nie jest proste. Póżniej do akcji wkracza Dziadem Max którego Kevin różniesz pokonuje. Póżniej Ben atakuje Kevina Wielkim Ziąbem ale Kevin się odmraża a póżniej zdmuchuje Bena który jest Pajęczarzem daleko stąd. Zostaje Gwen sama Gwen mówi że mu ufa ale nicgo nie wzrusza. Gwen bierze Julia i jadą do bazy wojskowej gdzie jest Cooper i Dargstar. Tam Ben Kevina prawie zabija Ostatecznym Echo Echo. Kevin jest nieprzytomny a Dargstar szkończył budowle Dominus Librum czyli tego co może uleczyć Kevina. To się udaje tylko że teraz Dargstar ma całą te moc bo on stał za Domnus Librum. Ale okazuje się że Ben miał plan awaryjny. I Dargstar znuw staje się normalny podobnie jak Kevin. I Max mówi że wszyscy znów mają energie nawet kosmici których porwał Agregor. Ostatecznie wszystko kończy się dobrze.