FANDOM

Gwendolyn Tennyson
279px-Gwen with glasses in OV

Rasa

Narzędzia

3/4 Człowiek 1/4 Anodytka

Wiek w ben 10 ma 10 lat, w obcej potędze 15 lat, w ultimate alien 16 lat, a w omnivers ma lat 17
Pojazdy

Gwendolyn Tennyson - Używa mocy many którą odziedziczyła po babci, a nauczyła się sama.

Zdała maturę i wyjechała na studia, rezygnując z kariery Hydraulika.

HistoriaEdytuj

Ben 10Edytuj

W oryginalnej serii ma 10 lat. Jest bardzo inteligentna i bierze lekcje karate. Na wakacje z dziadkiem Max’em i jej kuzynem, Benem wysłali ją jej rodzice. Gdy Ben znalazł Omnitrix zazdrościła mu, że zbiera tyle pamiątek. Jej kuzyn pod naciskiem Max’a daje jej coś przypominające kapsel. Jak się okazuje to Amulet Bezeel’u dający jej moc szczęścia i Gwen stała się bohaterką tzw. Szczęściarą. Jednak musiała odejść na „emeryturę”. W trzeciej serii Czarodziejka przez przypadek zamieniła się z nią ciałami, dzięki czemu zyskała książeczkę z zaklęciami. 

Ben 10: Obca PotęgaEdytuj

Gdy Dziadek Max znika w tajemniczych okolicznościach, przyłącza się do swojego kuzyna, który ponownie założył Omnitrix. Ma czarny pas w karate. Dzięki niej Kevin Levin nie trafił ponownie do Nicości, bo zakochał się w niej. Jej moc jest teraz różowa. Kevin twierdził, że to przez jej kosmiczne pochodzenie, ona ignorowała jego uwagi. W ósmym odcinku, Wizyta, zjawia się Verdona, jej babcia i oznajmia swojej wnuczce, że jest Anodytką i chce ją zabrać na jej ojczystą planetę, Anodynę. Jednak dzięki pomocy chłopaków plany „strasznej babci” zostają pokrzyżowane, a sama wraca na swoją planetę. W 12 odcinku, Pomocnicy Hydraulików, przy Benie przypadkowo ujawnia co czuje do Kevina. Pod koniec drugiej serii tworzą romantyczny związek. W trzeciej serii doszło do sprzężenia zwrotnego z Omnitrix’em i jej chłopak ponownie mutuje się. Ona nie zrywa z nim i potajemnie stara się przywrócić mu ludzki wygląd, przez co ich związek w 9 odcinku, Powrót Czarodziejki, prawie że się zakończył. W 15 odcinku, Czas Leczy powraca jako Szczęściara i z cytadeli Hex’a i Czarodziejki kradnie Księgę Magii, Archimada. Przeniosła się w czasie, by przywrócić swojemu chłopakowi ludzki wygląd, ale gdy okazuje się, że taka przyszłość, była by najgorszym rozwiązaniem, zmuszona jest zmienić swój plan. W 20 odcinku, Ostateczna Bitwa, część 2 Kevin wraca do ludzkiej formy, przez co reguła Paradox’a została spełniona.

Ben 10: Ultimate AlienEdytuj

Gwen nadal rozwija swoje moce. Z Kevinem kontynuuje swój romans, choć na początku bardzo się kłócą. Gdy Kevin musiał się zmutować, by uratować Wszechświat, Ben chciał go zabić, ale ona miała gdzieś swoją rodzinę i podpisała „Cyrograf”, ze swoim największym wrogiem tylko po to, by ratować swojego ukochanego. Udało jej się to. Jej codzienne życie można zobaczyć w odcinku „Nie łatwo być Gwen”.

Ben 10: OmniverseEdytuj

Zdała maturę w wieku 16-stu lat i po sześciu latach ratowania świata postanawia wyjechać na studia, z dala od Bellwood. Kevin, by jej nie zostawić wyjeżdża razem z nią. 

CiekawostkiEdytuj

  • Cierpi na Klaustrofobię i arachnofobię
  • Jej ulu. kwiaty to żółte róże
  • Ma prawo jazdy, ale jej ojciec nie chce zgodzić się na jej własne auto
  • Jej ojciec jest prawnikiem

Zobacz równieżEdytuj