FANDOM

Dr. Psychobos
Aaa Dr. Psychobosd
Gatunek Cybernetycznie wzmocniony Cerebroskorupiak
Stowarzyszenie Malware
Khyber
Pies Khybera
Zawód Naukowiec
Wynalazca
Przestępca
Zdolności Zwiększona inteligencja
Strzelanie prądem
Latanie
Elektryczne tarcze
Elektryczny laser
Głosu użyczył w angielskiej wersji Eric Bauza
Głosu użyczył w polskiej wersji Nie wiadomo
Pierwsze pojawienie Drapieżniki i ofiary: część 1

WyglądEdytuj

Dr. Psychobos wygląda jak krab. Jego skóra jest fioletowa. Ma różowe oczy i białe dość krótkie wąsy. Jego prawy szczypiec jest normalny, a lewy znacznie większy.

Moce i zdolnościEdytuj

Dr. Psychobos jak inne Cerebroskorupiaki jest bardzo inteligentny. Potrafi tworzyć pola energetyczne wokół siebie i innych osób lub przedmiotów. Potrafi strzeląć energią ze swoich szczypcy.

OsobowośćEdytuj

Dr. Psychobos bardzo się przechwala swoją inteligencją. Jest bardzo niecierpliwy i nie lubi Azmutha. Boi się swojego partnera biznesowego Malware.

HistoriaEdytuj

Dr. Psychobos połączył siły ze zmutowanym Galvanicznym Mechamorphem Malware i kazał mu przynieść dane o Omnitrixie Ten przynosi mu surowy, uszkodzony i niekompletny plan oryginalnego Omnitrixa, ale brakuje w nim próbek DNA.

Dzięki nim, Psychobos stworzył Nemetrix i zatrudnił międzygalaktycznego łowcę Khybera by zebrał próbki DNA najbardziej dzikich drapieżników we wszechświecie.

Po ukończeniu urządzenia nadszedł czas, by go przetestować. Wybrali z Nicości kilku więźniów takich jak Phil,
180px-Drpsychobos creating nemetrix

Dr. Psychobos tworzy Nemetrix

aby służyli jako króliki doświadczalne. Dowiedzieli się, że Nemetrix nie działa poprawnie na stworzeniu rozumnym, więc dali urządzenie Anubiańskiiemu Baskurrowi, psu Khybera. Khyber następnie spędził pięć lat na trenowaniu, by móc upolować Bena i zdobyć Omnitrix dla swoich partnerów biznesowych.

Zarówno Khyber jak i Malware nie zdobyli Omnitrixa, a potrzebując stabilizatora do Nemetrixa, dr Psychobos zaatakował siedzibę hydraulików i zyskał poszukiwany przedmiot.

WystępyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • On nie jest typowym Cerebroskorupiakiem.
  • Dr. Psychobos uważa siebie i Azmutha za największych rywali, ale Azmutha to nie interesuje.